Cred că aştepta ceva... Stătea acolo, în baie sub duş şi repeta. Îl făcea pe Hamlet.
- Îl am la degetu’ mic pă personaju' ăsta mă! Nimeni nu ştia de el, nimeni nu ştia ce actor mare este el. Şi el... Păi el nu putea spune cu exactitate ce anume ar fi vrut să vină, ce rol, ce promisiune... Aştepta cumva să intre cineva pe uşă şi să-i spună că simularea a decurs minunat, ce el este genial şi că în realitate cariera lui abia acum începe că nu trebuie să mai aştepte, să mai facă şuşe. Doar că nu mai venea odată cineva. Pentru că dacă ar veni.... Păi băi! Dacă ar fi venit... Abia atunci ar putea povesti tuturor cum a fost el înjurat, adulat, întrebat, aşteptat, cum i s-a cerut socoteală şi consum de energie şi cum a oferit de toate tuturor până când a rămas supt de oboseală. Dar nu venea nimeni. Cu toate astea el se îmbrăca cât putea de bine şi avea grijă să fie foarte delicat şi înfumurat. Când mergea la o repetiţie, stătea cu fularul la gură ca să nu inhaleze praf. Mai filma o scenă de sex şi dacă prietena se supăra, el îi explica
- Dar pisi, nu sunt eu, e personajul! (Până la urmă ce este un actor dacă nu e un om care trebuie să spună minciuni cu sinceritate!? Nu?! Doar că unii nu conştientizează când mint) Şi dacă nici pentru dvs. nu vine nimeni, înseamnă că suferiţi de acest periculos virus numit bondaro-greierită; virus de care foarte puţini scapă. (Mai ales în acest anotimp rece în care e criză de roluri, poveşti şi calitate) Atenţie şi grijă mărită! Numai bine!
spunea cineva intr-un comentariu mai demult ca in (arta), teatru, film, etc., nu e vorba de sansa!? dar cum sa nu fie vorba si de sansa? insa da, sunt de acord ca e vorba de munca si nu de asteptat si cerut de la vecina furnica!
RăspundețiȘtergeresi cu talentul, da , e minunat sa ai talent cu carul dar sa-l inmultesti! stii ca Dumnezeu iti da un TALANT(a se vedea pilda) pe care tu trebuie obligatoriu sa-l inmultesti ca altfel e mare pacat!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
maria
Cu siguranţă ne putem referi şi la şansă. Există însă o mică problemă : şansa, tu singur ţi-o construieşti. Când vine "un tren" pe care nu trebuie să îl pierzi, acel "tren" nu te-a întâlnit; "el" a fost chemat de tine. :)
RăspundețiȘtergereadica chemi trenul ca pe taxi? hei, taxi!dar tre sa ai "bani" sa-l "platesti"
RăspundețiȘtergereda'poa'sa ia altcineva trenu'asta?adica tu sa-l scapi chiar daca tu l-ai chemat? hai ca poate daca nu esti atent.....!!!!!!!!!
E cam în felul următor.
RăspundețiȘtergereI. Poate fi vorba de noroc (dar niciodată să nu te bazezi pe asta!) Adică să ţi se ofere un super rol spre exemplu.
[A.] Dacă eşti pe fază, apuci pe drumu' ăsta şi scoţi tot ce poţi mai bun din afacerea asta.
[B.] Refuzi. Şi nu vei şti niciodată unde puteai ajunge, etc.
[C.] Accepţi, dar nu eşti destul de bun pentru a acoperi rolul, sarcina, etc. (În cazul ăsta, mai bine nu făceai! - Pe principiul "Dacă tăceai filozof rămâneai")
[D.] Vine altu mai bun şi mai rapid şi îţi fură şansa care ţi-a fost oferită ţie.
II. Dacă ţi-ai construit tu şansa, ea va fi la un nivel direct proporţional cu forţa ta, talentul tău, etc. Dacă eşti bou, va fi un proiect de 2 lei. Şansa o chemi la tine, o faci să fie.
[A.]"adică chemi trenul ca pe taxi" - cum spui tu - prin plocoane şi pupat în fund, prin mită şi multe alte mijloace (evident urâte, dar nerostite). În cazul ăsta va fi vorba de o şansă care se risipeşte. (Garantat, fără doar şi poate) Va fi un proiect slab, dar pe care toţi îl vor lăuda, pentru că a fost "plătit" bine. (În cazul ăsta nu îţi fură nimeni şansa pentru că eşti "bazat")
[B.]Sau chemi trenu' la tine pur şi simplu prin muncă multă. Cu fiecare mic proiecţel, fiecare ieşire, oricât de mică, etc, tu demonstrezi. Arăţi că eşti profesionist, bun, muncitor, etc. (Oamenii serioşi şi foarte buni este imposibil să nu iasă la suprafaţă.)
Aici se poate fura şansa. Poţi să o pierzi. Şi de obicei o primeşte tipul de la II A. dacă o pierzi.
În speranţa că am fost destul de explicit...
Mai adaug un singur lucru.
Cel mai greu drum dar şi cel mai sănătos, care te arată din ce aluat eşti făcut, este II B.
În românia se practică I C., ID., şi II A. în exces.